Sunday, January 14, 2007

MacBook...
Χρόνια το περίμενα αλλά το πήρα

Πολλά χρόνια τώρα (και όταν λέω πολλά εννοώ πάρα πολλά) ήθελα να αποκτήσω έναν υπολογιστή Mac που τόσο ζηλεύουν οι πωρωμένοι κουμπιουτεράκιδες (άλλοι πολλοί και άλλοι λιγότερο). Δεν ξέρω κανένα που έστω και για μια στιγμή να μην ήθελε να δει στην οθόνη του το περιβόητο MacOS που όπως ακούγεται κάνει «παπάδες» out of the box!


Έτσι και εγώ εδώ και πολλά χρόνια είχα αυτή τη κρυφή επιθυμία, να αποκτήσω κάτι που έχει design , στιλ και φυσικά το MacOS από τη μαμά του. Κάτι «σπασμένες» εκδόσεις για τα pc δεν με ικανοποίησαν αφού η αίσθηση ήταν πλαστή. Έτσι έσπασα το κουμπαρά (δηλαδή άνοιξα το πορτοφόλι) και αφού βρέθηκα και στην Αθήνα για 1 ημέρα , είπα μέσα μου «Βρε δε γαμιέται… Θα πάω και θα αγοράσω σήμερα ένα Mac και ας μη μου χρειάζεται αυτό τον καιρό». Αφού έκανα 2-3 τηλέφωνα για να μάθω σημεία πώλησης , κατέληξα σε ένα όροφο ενός κτηρίου που η είσοδος του μόνο για υποκατάστημα της apple δεν έμοιαζε!

Μπήκα διστακτικά μέσα , και ρώτησα μια υπάλληλο που δούλευε σε pc… Εχμμ… καλημέρα… πουλάτε εδώ πέρα Mac ; Ναι μου απάντησε !

Τα έχετε ετοιμοπαράδοτα ;
Μερικά μοντέλα μόνο… Να σας φωνάξω τον υπεύθυνο ;
Βεβαίως !

Ήρθε λοιπόν ο υπεύθυνος που με έβαλε σε ένα γραφείο για να «συζητήσουμε»! Ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος !

Υπ : Ώστε θέλετε να αγοράσετε ένα Mac. Για πιο μοντέλο ενδιαφέρεστε ;
Εγώ : Για το μικρό MacBook 1.6. Το έχετε ετοιμοπαράδοτο ;
Υπ : Όχι δυστυχώς , ετοιμοπαράδοτο έχουμε μόνο το MacBook 1.8
Εγώ : Πόσο κάνει ;
Υπ : 1200 μαζί με το ΦΠΑ
Εγώ : Που πληρώνω ;

Λίγα λεπτά αργότερα , είχα το πρώτο μου Mac αγκαλιά!
Λίαν συντόμως οι εντυπώσεις μου από το περιβόητο MacOS !

No comments:

Post a Comment