Monday, January 15, 2007

Agnostos podcast
Επεισόδιο 0... πολύ beta

Σήμερα δεν έχω να γράψω για κάτι νέο γιατί απλά θα προσπαθήσω να το πω κάνοντας τη πρώτη μου διστακτική προσπάθεια στο podcasting. Είναι μια πρώτη Προσπάθεια που κάλλιστα θα μπορούσε να ονομαστεί πολύ , μα πάρα πολύ beta. Η ηχογράφηση του έγινε κάπως στο φλου με το πρόγραμμα GarageBand της apple και ουσιαστικά ήταν μια δοκιμαστική εγγραφή και ταυτόχρονη δοκιμή του εν λόγου προγράμματος. Το συγκεκριμένο επεισόδιο με αριθμό Ο (μηδέν) το ηχογράφησα χωρίς να έχω στο μυαλό μου κάποιο συγκεκριμένο σενάριο.

Κατεβάστε το, ακούστε το και πείτε μου τη γνώμη σας. (τεχνικές και μη).

Διάρκεια : 11 λεπτά
Μέγεθος αρχείου : 5.2 ΜΒ
Τύπος αρχείου : m4a

Περιεχόμενα : Χεχε... μικρός σχολιασμός για το monitor που κατέβασε ρολά και λίγο μεγαλύτερος σχολιασμός για το νέο μου MacBook.

Κατεβάστε το επεισόδιο από εδώ

1 comment:

  1. 1200 ρε; Μάλιστα. Για πες την έκπληξη για τα podcast...

    Έεεεελα ρε Γράααασσο. Δε θα το πώ πουθενά! Σοβαρά...

    ReplyDelete