Thursday, July 29, 2010

istream.gr - Έχω χάσει τον ύπνο μου : Το μεγαλύτερο; beach party της Κρήτης !

Έχω χάσει τον ύπνο μου αλλά όχι γιατί ανυπομονώ να βρεθώ δίπλα σε κάποια μπάρα και να πίνω σφινάκια ή να χορεύω με αιθέριες υπάρξεις έως το πρωί.

Τον ύπνο μου τον έχω χάσει εγώ και ακόμα δύο φίλοι-συνεργάτες και αυτό γιατί ενώσαμε τις δυνάμεις μας για να κάνουμε κάτι πρωτοποριακό για τα δεδομένα της Κρήτης. Αυτό το κάτι είναι η ζωντανή μετάδοση μέσω Internet του B.I.G Party Ierapetra Xperience 2 !

Την Παρασκευή 30 Ιουλίου στις 18:00 η μετάδοση θα πρέπει να ξεκινήσει από το site που φτιάξαμε και ανεβάσαμε μέσα σε ελάχιστες ημέρες, το www.istream.gr .


Τι θα κάνουμε :


Καταρχήν η εταιρία μου (OCTO NETWORKS – octo.gr ) έχει αναλάβει την κατασκευή και την διαχείριση του site για την μετάδοση, του ενδιάμεσου server για την αναμετάδοση, του υπολογιστή-τέρας που θα παίξει τον ρόλο της μονταζιέρας αλλά και την κατασκευή ορισμένων ιδιοκατασκευών όπως μίκτες εικόνας και ήχου. Η εταιρία IERWN O.E. – ierwn.gr έχει αναλάβει την ασύρματη ζεύξη για την παροχή broadband internet στην παραλία από το κέντρο της Ιεράπετρας, την εγκατάσταση των ασύρματων links για τις φορητές κάμερες και άπειρες πατέντες σχετικά με τις καλωδιώσεις και το hardware.

Έχουμε επιστρατεύσει μέχρι και βανάκι εξωτερικών μεταδόσεων (από το Ράδιο Λασίθι 92.3) για την όλη ιστορία και έχουμε να κοιμηθούμε 10 μέρες τώρα προσπαθώντας να προετοιμαστούμε για ένα Event που όπως όλα δείχνουν θα ξεπεράσει κάθε προηγούμενο αφού εκτός από το Beach Party αυτό κάθε αυτό θα δώσει ταυτόχρονα συναυλία όλο το Family the label.

Συνοπτικά ο εξοπλισμός :

Ασύρματη ζεύξη 5 χιλιομέτρων από το κέντρο της Ιεράπετρας μέχρι την παραλία (δεν θέλετε να ξέρετε τον εξοπλισμό που εμπλέκετε…)

3 Broadband συνδέσεις Internet 24 Mbit

10 κάμερες !!!

2 ασύρματες φορητές Full HD

6 μπαταρίες (πατέντα)

Τσάντες πλάτης για μεταφορά ασύρματου εξοπλισμού (πατέντα)

3 UPS + 3 Σταθεροποιητές τάσης + Γεννήτρια

Ψηφιακός μίκτης εικόνας-ήχου

Αναλογικός μίκτης-switch εικόνας-ήχου (πατέντα)

1 υπολογιστής μοντάζ , 1 υπολογιστής live encoder, 1 υπολογιστής backup, 1 υπολογιστής για video wall, 2 απομακρυσμένοι Servers

46’’ TV , 2 Projectors

Αυτόνομα dvd recorders, καταγραφικά καμερών και μερικές εκατοντάδες μπλιμπλίκια τα οποία αυτή τη στιγμή είναι όλα μαζί διάσπαρτα μπροστά μου! Σε συνδυασμό με χιλιάδες καλώδια για να συνδεθούν όλα αυτά, χώρια την καλωδίωση χιλιομέτρων που έχει γίνει και συνεχίζει να γίνεται αυτή τη στιγμή την παραλία του Αγίου Ανδρέα όπου και θα πραγματοποιηθεί το party.

Σε όλα αυτά προσθέστε σχεδόν ένα μήνα δουλειάς από 3 άτομα καθημερινά + 4 ακόμα την βραδιά του party και προσπαθήστε να βγάλετε το κόστος του εγχειρήματος… εμείς πάντως φοβόμαστε!

Εάν λοιπόν ο καιρός, οι servers, οι internet providers (3 διαφορετικοί) και τα μηχανήματα, μας κάνουν την χάρη θα μπορείτε να δείτε κάτι πρωτοποριακό την Παρασκευή 30 Ιουλίου στις 18:00 μέσα από το site http://www.istream.gr !

No comments:

Post a Comment