Thursday, June 3, 2010

Καλό Καλοκαίρι !

Σε λίγες ώρες μπαίνω στο καράβι αφήνοντας πίσω μου το θηρίο που ονομάζεται Αθήνα και με φορτωμένο το αυτοκίνητο φεύγω για τις 92 γαλάζιες σημαίες της Κρήτης. Επισήμως καλοκαίρι για εμένα φέτος. Μην παρεξηγηθούμε όμως… καλοκαίρι δεν σημαίνει διακοπές, απλά σημαίνει ότι επιπλέον της δουλειάς μπορώ να κάνω και καμιά βουτιά πότε πότε! Είμαι από τους τυχερούς γιατί η δουλειά μου μεταφέρεται εύκολα από το ένα μέρος στο άλλο και το μόνο που πρακτικά χρειάζομαι είναι ένα γραφείο, έναν υπολογιστή και μια γρήγορη σύνδεση στο internet. Είναι αυτό που ονομάζουμε «εργασία από το σπίτι».

Όχι πως ξέχασα τις αθλιότητες που γίνονται εδώ στην Αθήνα… Τα party των εκατομμυρίων, της διαφθοράς, της κωλυσιεργίας και της συγκάλυψης. Ελπίζω μόνο πώς από ένα παραλιακό μέρος θα δω τα πράγματα λίγο πιο αισιόδοξα

Να θυμηθώ να φουλάρω το αμάξι πριν φύγω από την Αθήνα μιας και στην «προνομιούχα» Κρήτη η βενζίνη όπως μου είπαν κάνει κωλοτούμπες… Τρομερή τελικά η διαφήμιση «Είναι άδικο, για αυτό εξάλλου το λένε και Βενζιν-άδικο) !

Καλό καλοκαίρι

1 comment: