Friday, August 3, 2007

ΔΕΗ... Δέν Έχω Ηλεκτρικό

Αν και μια από τις αγαπημένες μου ασχολίες είναι να βλέπω/ διαβάζω/ ακούω ειδήσεις (βλ. newsfeeder.gr) δεν σας κρύβω ότι τις τελευταίες ημέρες δεν έχω προλάβει να ενημερωθώ σχεδόν καθόλου λόγο υπερβολικού φόρτου εργασίας αλλά παρόλα αυτά κατάφερε και πείρε το αυτί μου για τις αυξήσεις στα τιμολόγια της ΔΕΗ, χωρίς ωστόσο να ξέρω τι, πότε και πόσο. Μπήκα λοιπόν στο newsfeeder και στην αναζήτηση έβαλα τη λέξη ΔΕΗ. Μέσα στα 6 πρώτα αποτελέσματα τα 3 ήταν σχετικά με τις αυξήσεις στα τιμολόγια. (να λοιπόν το αρχείο που κρατάει που βολεύει αφάνταστα. Μέχρι τώρα έχει περίπου 35.000 ειδήσεις).


Από 1η Αυγούστου λοιπόν (καλό μήνα) η ΔΕΗ αυξάνει τα τιμολόγια της έως και 3.8%. Αναλυτικά και επειδή νομίζουν ότι μας περισσεύουν τα χρήματα έχουμε και λέμε :

Για τους απλούς καταναλωτές (τους οικιακούς) εγώ, εσείς κ.τ.λ η αύξηση θα είναι 2.6% για κατανάλωση έως 800 κιλοβατώρες το τετράμηνο!

Ώπα… κρατάτε τα μπόσικα και άς δούμε λίγο τι στο καλό σημαίνει 800 κιλοβατώρες!

-> Ένα air condition καταναλώνει 3 κιλοβάτ την ώρα, δηλαδή 3 κιλοβατώρες την ώρα.
-> Ένας σύγχρονος επιτραπέζιος υπολογιστής καταναλώνει περίπου 1 κιλοβάτ.
-> Το ψυγείο καταναλώνει περίπου 1 κιλοβάτ (αν δεν κάνω λάθος)
-> Και 10 λάμπες των 100Watt έκαστος καταναλώνουν 1 κιλοβάτ την ώρα

Η κουζίνα καταναλώνει 3 κιλοβάτ και το πλυντήριο 2 … το πιάσατε φαντάζομαι το νόημα.

Το όριο για να πληρώσουμε ΜΟΝΟ 2.6% ΕΠΙΠΛΕΟΝ είναι να καταφέρουμε να μην ξεπεράσουμε τα 800 κιλοβάτ σε 4 μήνες.

Πράξεις…

Aircondition για 1 μήνα με 6 ώρες λειτουργία το 24ώρο : 540 Κιλοβατώρες

Κουζίνα για 1 ώρα κάθε μέρα για ένα μήνα : 90 Κιλοβατώρες

Ψυγείο για 24 ώρες κάθε μέρα για ένα μήνα : 720 Κιλοβατώρες

Άθροισμα ΜΟΝΟ για aircondition , Κουζίνα και Ψυγείο ΓΙΑ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΜΗΝΑ σύνολο 1350 κιλοβατώρες / μήνα !!!!

Καλά ρε πλάκα μας κάνουν ; Όχι αλήθεια είναι !!!

Η επιπλέον ταρίφα λοιπόν θέλουμε δεν θέλουμε θα είναι 3.8%.

Σημειώστε ότι ο πληθωρισμός είναι 2.8% και ότι καμία αύξηση για το νυχτερινό ΑΛΛΑ και το ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ρεύμα !

Άντε στην υγεία μας, να είμαστε καλά για να τους ξαναψηφίσουμε!

2 comments:

  1. Mou aresei pou ta pairneis ola sta sobara... Gerases ki omws akoma prospa8eis na breis logikh ekei pou den yparxei...
    Oti kai na kanoun h tseph sou 8a ponaei. Gi'ayto pes ki esy Ai Sixtir kai grapse toys sta @@ sou!!!

    ReplyDelete
  2. Εγώ να το πώ αλλά άν η τσέπη μου έχει μόνο αέρα κοπανιστό θα έχω μια κάποια δυσκολία...

    ReplyDelete