Saturday, November 3, 2007

Sansa e260 mp3 player...

Μήνες τώρα ήθελα να πάρω ένα «σοβαρό» mp3 player και ήμουν ανάμεσα σε δύο συσκευές. Στο ipod όπως κάθε κομπιουτεράς του πλανήτη και στο άλλο μικρό θαύμα της τεχνολογίας το sandisk Sansa. Τελικά σήμερα πέρασα από ένα μαγαζί και χωρίς να το σκεφτώ και πολύ πολύ αγόρασα το Sansa e260 των 4.0 GB. Θα μπορούσα να επιλέξω κάποιο μεγαλύτερο μοντέλο αλλά νομίζω ότι τα 4 GB μου φτάνουν και μου περισσεύουν!

Προτίμησα το sansa από το ipod κυρίως γιατί δεν ήθελα να πληρώσω δύο φορές την τιμή του μόνο και μόνο για το όνομα της apple αλλά και να πρέπει να χρησιμοποιώ το απαράδεκτο κατά τη γνώμη μου itunes.

Έχω παίξει μαζί του ελάχιστα αλλά με έχει ενθουσιάσει! Καθαρότατος ήχος από τα εργοστασιακά ακουστικά, υπερβολικά εύχρηστο μενού και αυτό που με εξέπληξε είναι το ότι είναι ταχύτατο σε όλα του τα μενού. Η διαχείριση της μουσικής ακολουθεί μια ipodίστικη λογική που μοιάζει ιδανική.

Επιπρόσθετα προσφέρει επιπλέον δυνατότητες όπως, προβολή φωτογραφιών, ραδιόφωνο, αναπαραγωγή video και ηχογράφηση είτε από το ενσωματωμένο μικρόφωνο είτε από το ραδιόφωνο.

Στα windows vista το sansa συνδέθηκε αμέσως και αναγνωρίστηκε ως εξωτερικός σκληρός δίσκος. Πέρασα κομμάτια σε αυτό τόσο με copy/paste όσο και μέσα από τον Windows Media Player χωρίς κανένα πρόβλημα!

Στο Mac OS όμως τι γίνεται ;;; Για κάποιο παράξενο λόγο το Mac OS αρνείται πεισματικά να δει το sansa έστω και σαν έναν εξωτερικό σκληρό δίσκο με αποτέλεσμα να μην μπορώ να περάσω τα κομμάτια που έχω στο partision του Mac OS.

Αφήστε με τώρα… πάω να παίξω !

No comments:

Post a Comment