Monday, December 24, 2007

Jingle Bells...

Χτυπούσε ασταμάτητα από τις 7 το πρωί το κουδούνι και εγώ έβλεπα στον ύπνο μου καμπάνες... Για ακόμα μια χρονιά το ξέχασα ότι σήμερα έρχονται για να σου τα ψάλουν και εσύ θες δεν θες θα τα ακούσεις ! Μα καλά, τα σημερινά παιδιά δεν κοιμούνται μέχρι τις 11 ; Εγώ θυμάμαι τον εαυτό μου όταν πήγαινα στα κάλαντα (προ αμνημονεύτων χρόνων) έκανα “στοχευμένες” επιθέσεις! Ξεκινούσαμε από την μαμά και τον μπαμπά, προχωρούσαμε στους παππούδες και στις γιαγιάδες, μετά σε θείους θείες ξαδέρφες και τέλος στο Νονό και στη Νονά που παραδοσιακά τα ακούμπαγαν γερά! Και σε περίπτωση που κάποιος δεν ήταν στο σπίτι είχαμε έτοιμη την εφεδρική λίστα με γνωστούς και φίλους των γωνιών μας, έτσι... για να ρεφάρουμε βρε παιδάκι μου!

Τώρα που είπα να ρεφάρουμε... Εχθές ήταν η πρώτη φορά μετά από χρόνια που δεν κέρδισα στα χαρτιά! Έχανα 20-25 μάρκες βλέπετε αλλά τα 3 εφτάρια στη σειρά με δικαίωσαν! Δεν κέρδισα αλλά δεν έχασα ούτε μισό ευρώ! (έ καλά τα βόλεψα μετά από 7 ώρες μείον...)

Και για να μην το ξεχάσω... Χριστούγεννα.... ευτυχισμένα με υγεία και χαρά !

No comments:

Post a Comment